Even geduld aub..
Busy loader
Green checkbox Snelle levertijden Green checkbox Scherpe prijzen Green checkbox Turnpakjes voor verenigingen en particulieren

GRATIS VERZENDING!

Tijdelijke actie; wij betalen de verzendkosten voor uw bestelling!

Als u de kortingscode vergeet te gebruiken, kunnen wij de betaalde verzendkosten niet vergoeden.

Klik hier voor de voorwaarden van deze actie

Veel gestelde vragen.

Kies eerst uw onderwerp

  • Bestellen

    Wat zijn de verzendkosten?

    Wij noemen het liever een verzendbijdrage omdat de werkelijke kosten die wij doorberekend krijgen van DHL, hoger zijn dan de kosten die wij vragen aan de klant.

    De verzendbijdrage voor een pakket binnen Nederland is; €5,50

    De verzendbijdrage voor een pakket binnen België is; €7,50

    • Uw bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verzonden;
      • Maandag bestellen = dinsdag verzenden etc.
      • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
      • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.
    Voor de tarieven van pakketpost verwijzen u graag door naar de website van DHL.
    Kan ik mijn bestelling gratis ophalen?

    Ja, dit is zeker mogelijk!
    Als u in het winkelmandje kiest voor ‘afhalen in Utrecht’, worden er geen verzendkosten berekend.

    Het afhalen van uw bestelling kan van maandag t/m donderdag tussen 12.00- 16.00uur (uitgezonderd op feestdagen en vakanties). U hoeft géén afspraak te maken om iets af te halen.
    Als de bestelling niet is opgehaald binnen 4 weken, zullen wij artikelen terug op voorraad leggen. Zodra wij een IBAN nummer hebben ontvangen van u, kunnen wij het aankoopbedrag terug storten.

    Het afhaaladres staat duidelijk vermeld bij de optie 'afhalen'. Indien er (per ongeluk) voor 'afhalen' wordt gekozen en wij later alsnog verzendkosten moeten toevoegen, brengen wij €6,- administratie-/portokosten in rekening.



    Kan ik kopen op rekening?

    Nee, dat kan niet. We bieden diverse andere betaalmogelijkheden aan.

    Wilt u een factuur op naam van de vereniging?
    Maak dan een account aan op naam van de vereniging.
    De penningmeester ontvangt dan de factuur met de juiste tenaamstelling.
    Graag even overleggen met de penningmeester hoe hij/zij de betaling doet.

    Als u op uw eigen (privé)account een bestelling doet en de tenaamstelling van de factuur moet achteraf door ons veranderd worden, dan brengen wij €6,- administratiekosten in rekening.


    Kan ik artikelen kopen in de showroom?

    Jazeker! Uiteraard kunt iets kopen in onze showroom.

    Wij zijn een webshop. Dat houdt in, dat wij voornamelijk via de website verkopen. We bieden in de showroom de mogelijkheid om bijvoorbeeld een turnpakje te komen passen of om te ruilen. Bekijk dus gerust de collectie alvast online.

    Als u in onze showroom iets wil kopen, dan kunt u via de website de bestelling doen van het artikel en vervolgens kiezen voor 'Afhalen op locatie'.
    Wij kunnen dan direct zien of de betaling gelukt is zodat u daarna de artikelen kunt meenemen. Een contante betaling kan ook.

    Komt u langs om een verenigingspakje te kopen, noteer dan ergens het artikelnummer! Wij verkopen door heel Europa turnkleding, dat zijn zóveel verenigingen dat wij niet (meer) precies uit ons hoofd weten welke vereniging- in welk turnpakje loopt.

    Een artikel is 'uitverkocht', wanneer komt het weer op voorraad?

    Op de website kunt u zich bij het artikel aanmelden zodat u een e-mail ontvangt zodra er weer voorraad komt.

    Gemiddeld verwachten wij nieuwe voorraad tussen de 4 á 12 weken.

    De levertijd is afhankelijk of alle materialen op voorraad zijn.
    Zonder materialen kunnen wij natuurlijk geen turnpakjes maken.
    Leveranciers hebben steeds langere levertijden voor de materialen, dit komt door de nasleep van Corona.

    Als u uw e-mail adres invult op de website, krijgt u echt vanzelf een bericht wanneer het weer op voorraad is! Alvast bedankt voor uw begrip om dat bericht geduldig af te wachten.

    Ik wil meer stuks bestellen dan wat er nu mogelijk is op de website, kan dat?

    Dat kan!

    Op de website kunt u bij het artikel dat uitverkocht is, uw e-mail adres invullen. Zodra de voorraad weer beschikbaar is, ontvangt u automatisch een e-mail.

    Als u meerdere maten nodig heeft, neem nog contact met ons op zodat wij de voorraad voor u kunnen aanvullen.
    U mag een e-mail sturen naar info@tt-gymnastics.nl
    Vermeld in de e-mail;

    • welk artikelnummer u wilt ontvangen.
    • welke maat/maten u wilt ontvangen.
    • hoeveel stuks.
    Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden.
    Nieuwe voorraad is tussen de 4 á 16 weken weer beschikbaar.
    Wilt u besparen op verzendkosten, dan versturen wij uw bestelling in één keer. Zie daarvoor ook; "Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd"
    Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd?

    Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

    U heeft 2 opties;

    Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
    Is een artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

    In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.


    Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
    Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

    In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

    Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.

    Ik heb een verkeerd adres/e-mailadres ingevuld, wat nu?

    Zodra u een bestelling heeft gedaan op onze website, ontvangt u altijd een orderbevestiging per e-mail.
    Controleer ook uw Spambox!

    Controleer uw adresgegevens goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevens die u invult. Dus ook niet als het pakket naar een verkeerd adres gaat.
    Mocht er iets gewijzigd moeten worden, dan kunt u weer inloggen op uw account en de gegevens aanpassen.
    Lukt het niet, aarzel niet om dan contact met ons op te nemen. We horen graag wat er niet lukt zodat we kunnen meekijken in het systeem.

    • Is uw pakket al verstuurd en blijkt het adres niet juist te zijn, dan wordt het pakket hopelijk door DHL weer naar ons teruggestuurd.
    Na ontvangst van het pakket nemen wij contact met u op.
    In dit geval moeten wij een nieuw verzendlabel (met een correct adres) aanvragen bij DHL. Er wordt daarom €6,- aan porto-/ administratiekosten in rekening gebracht.
    De kosten voor het terugsturen van het foutieve pakket nemen wij voor onze rekening, zo delen we de kosten.
    Het nieuwe pakketje gaat weer met de post mee zodra de betaling door ons is ontvangen. Controleer uw gegevens dus altijd goed!

    • Wanneer u het pakket weigert-, het pakket niet kan worden afgeleverd- of na 7 dagen niet is afgehaald bij een DHLservicepunt, dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
    Als u vervolgens wilt dat wij de bestelling annuleren, dan crediteren wij de artikelen minus de verzendkosten.
    Dit om de kosten van het retour gestuurde pakket te kunnen dekken.
  • Ruilen / Retourneren

    Hoe kan ik iets ruilen?

    Het terugsturen van het artikel dat u wilt ruilen is op eigen kosten.
    De verzendkosten om het nieuwe artikel naar u toe te sturen, betaalt TT–Gymnastics.

    • Binnen 14 dagen mag u een artikel ruilen.
    • Ruilen is alleen mogelijk indien het artikel schoon en ongedragen* is!
    • Pas het artikel met een onderbroek aan, als het artikel vies is nemen wij het niet terug!
    • Laat de kaartjes nog aan het artikel zitten.
    • Vouw het artikel netjes op en doe deze weer terug in de originele verpakking.
    • Print het retourformulier uit en vul de gegevens duidelijk leesbaar in;
      • de naam waarop de bestelling is gedaan.
      • het artikel dat u wilt ontvangen.
      • uw bankrekening nummer (voor het geval er een verschil is in het aankoopbedrag).
    Het retourformulier kunt u vinden bij uw factuur. De factuur heeft u per e-mail ontvangen.
    • Stuur het volledig ingevulde retourformulier samen met het artikel naar ons toe.
    • U kunt de originele verzendverpakking gebruiken. De voorgedrukte adressticker mag u over uw eigen adressticker heen plakken.
    Als u de adressticker niet meer heeft, schrijf dan het volgende adres duidelijk op de verzendverpakking:

    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht

    *Als het artikel niet aan de ruilingsvoorwaarden voldoet, sturen wij deze weer naar u terug. We brengen dan €6,- administratie-/verzendkosten in rekening.
    Zodra de betaling door ons ontvangen is, gaat uw artikel weer met de post mee.


    Wanneer kan ik het geruilde artikel verwachten?

    Zodra wij uw pakketje ontvangen hebben, controleren wij of de artikelen nog netjes zijn en geruild kunnen worden.

    • Zodra uw ruiling verwerkt is, ontvangt u van ons een nieuw (credit-) factuur.
      • In het geval dat u moet bijbetalen voor het nieuwe artikel, wordt de bestelling pas verstuurd nadat de betaling ontvangen is.
    • Als er niets bijbetaald hoeft te worden, gaat het artikel diezelfde dag nog met de post mee. Naar verwachting levert DHL het pakket binnen 2 dagen, zie ook.
    De nieuwe track&trace ontvangt u weer per e-mail (check ook uw SPAM folder).
    Hoe kan ik iets retour sturen?

    Het terugsturen van het artikel dat u wilt retourneren is op eigen kosten.

    • Binnen 14 dagen mag u uw aankoop retourneren. (Een passerie voor een vereniging mag binnen 4 weken terug).
    • Retourneren is alleen mogelijk indien het artikel schoon en ongedragen* is;
    • Pas het artikel met een onderbroek aan, als het artikel vies is nemen wij het namelijk niet terug!
    • en de kaartjes moeten nog aan het artikel zitten.
    • Vouw het artikel netjes op en doe deze weer terug in de originele verpakking.
    • Print het retourformulier uit en vul de gegevens duidelijk leesbaar in;
      • de naam waarop de bestelling is gedaan.
      • het artikel dat terugkomt.
      • En vergeet uw bankrekeningnummer niet zodat wij het geld kunnen terugstorten.
    Het retourformulier kunt u vinden bij de factuur. De factuur heeft u ontvangen per e-mail.
    Stuur het ingevulde retourformulier samen met het artikel naar ons toe.
    U kunt de originele verzendverpakking gebruiken. De voorgedrukte adressticker mag u over uw eigen adressticker heen plakken.
    Als u de adressticker niet meer heeft, schrijf dan het volgende adres duidelijk op de verzendverpakking:

    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht

    • Als u de volledige bestelling retourneert, krijgt u het aankoopbedrag terug inclusief verzendkosten.
    • Als u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u het aankoopbedrag van desbetreffend artikel/ artikelen terug, exclusief verzendkosten.

    *Als het artikel niet aan de ruilingsvoorwaarden voldoet, sturen wij deze weer naar u terug. We brengen dan €6,- administratie-/verzendkosten in rekening.
    Wij brengen dit in mindering op uw creditfactuur.


    Wanneer kan ik de terugbetaling van een retour verwachten?

    Zodra wij uw pakketje hebben ontvangen, controleren wij of de artikelen nog netjes* zijn.

    • Zodra uw retour verwerkt is, ontvangt u van ons een creditfactuur.
    • Als u duidelijk leesbaar uw IBAN nummer heeft genoteerd op het retourformulier, betalen wij binnen 3 werkdagen het bedrag terug.
    • Als u het retourformulier niet leesbaar heeft ingevuld, zullen wij u nogmaals om de juiste informatie moeten vragen.
    Als het artikel vies is, of niet aan de overige voorwaarden voldoet, nemen wij het artikel niet terug!

    *Als het artikel niet aan de ruilingsvoorwaarden voldoet, sturen wij deze weer naar u terug. We brengen dan €6,- administratie-/verzendkosten in rekening.
    Wij brengen dit in mindering op uw creditfactuur.


  • Collectie / maten

    Welke maten zijn er?

    Wij verkopen de volgende maten;

    Kindermaten; 128, 140, 152 en maat 164
    Volwassenmaten; S, M en L.

    De maten die beschikbaar zijn, worden op de website getoond bij het artikel.

    Heel soms is maat 116, XL of XXL beschikbaar. Dit zijn echter geen maten die we standaard voor elk artikel hebben, omdat deze bijna nooit worden verkocht. Niet elk ontwerp is geschikt om in deze maten te maken.

    Zie ook onze maattabel hier.

    Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

    Het is voor ons lastig om online advies te geven over de juiste maat. We zien de persoon immers niet.
    Iedere lichaamsbouw is anders. De turnpakjes zijn gemaakt van verschillende stoffen met elk zijn eigen rekeigenschappen. Een turnpakje dat is gemaakt van wetlookstof kan dus anders vallen dan een turnpakje dat gemaakt is van veloursstof. Zie ook onze maattabel hier.

    Als u twijfelt, kunt u op woensdag altijd langskomen in onze showroom om door te passen.

    Wat u ook kunt doen;

    • Even vragen of u een artikel van een trainingsgenootje mag passen. Dan kunt u zien hoe de maat van TT-gymnastics valt.
    • Een maat groter/kleiner extra bestellen of verschillende artikelen tegelijk.

    Wilt u onze maattabel zien? Klik dan hier.

    Wat is jullie maattabel?

    *Onze maattabel is een advies. Iedere lichaamsbouw is anders, dus aan deze tabel kunnen geen rechten worden ontleend.

    1. Meet de omtrek van de borstkas om de eerste meetwaarde te verkrijgen (kolom 1).
    2. Meet de afstand tussen het kuiltje onder het strottenhoofd en het kruis, om de tweede meetwaarde te verkrijgen (kolom 2).
    3. Turnkleding hoort aansluitend te zitten, koop het dus niet op de groei.
    4. De kledingmaat van uw kind is niet bepalend voor de maat van het turnpakje. De pasvorm van kinderkleding in winkels, is niet vergelijkbaar voor turnkleding dat is gemaakt van strak zittende stretchstof.
    5. Bij twijfel; informeer tijdens de gymles even bij andere ouders welke kledingmaat van TT-Gymnastics hun kind draagt.
    6. De maten in deze tabel kunnen afwijken bij uw kind. Omdat de door ons gebruikte stoffen aan alle kanten rek hebben, zit er een marge in. Deze maattabel hebben we samengesteld met behulp van heel veel kinderen die we hebben opgemeten in onze winkel.
    "Mijn kind is 1.56m welke maat moet ik kopen"? Op die vraag kunnen wij geen antwoord op geven omdat wij de lichaamsbouw van uw kind niet kennen. De lengte van een persoon zegt namelijk niets over de lengte van het bovenlichaam, dat is nou precies waar het turnpakje omheen moet... Zie ook dit filmpje

    Maattabel
    1 2 Maat
    57 - 62 cm 42 - 46 cm 128
    61 - 65 cm 46 - 50 cm 140
    64 - 68 cm 50 - 54 cm 152
    68 - 73 cm 54 - 58 cm 164
    72 - 78 cm 58 - 62 cm S
    78 - 84 cm 62 - 66 cm M
    82 - 88 cm 64 - 70 cm L
    Welk turnbroekje hoort bij het turnpakje?

    Op de website tonen we bij de turnpakjes ook gerelateerde items, deze items zijn altijd bijpassend.
    In de regel geldt;

    • Een turnpakje dat begint met letter K, heeft een turnbroekje met de letter K.
    • Een turnpakje dat begint met letter O, heeft een turnbroekje met de letter O.
    • Een turnpakje dat begint met letter S, heeft een turnbroekje met de letter S.
    • Maar let op, een uitzondering hierop is;
      Een turnpakje dat begint met letter V, heeft een turnbroekje met letter P.

    Vanaf 2023 bieden wij ook turnpakjes aan met de letter N. Voor deze turnpakjes zijn geen leggings in exact dezelfde stof beschikbaar. Wij hebben voor een ruim assortiment met andere leggings waar u een keuze uit kunt maken. Net wat u zelf mooi vindt.


    Een artikel is 'uitverkocht', wanneer komt het weer op voorraad?

    Op de website kunt u zich bij het artikel aanmelden zodat u een e-mail ontvangt zodra er weer voorraad komt.

    Gemiddeld verwachten wij nieuwe voorraad tussen de 4 á 12 weken.

    De levertijd is afhankelijk of alle materialen op voorraad zijn.
    Zonder materialen kunnen wij natuurlijk geen turnpakjes maken.
    Leveranciers hebben steeds langere levertijden voor de materialen, dit komt door de nasleep van Corona.

    Als u uw e-mail adres invult op de website, krijgt u echt vanzelf een bericht wanneer het weer op voorraad is! Alvast bedankt voor uw begrip om dat bericht geduldig af te wachten.

  • Levering / Verzenden

    Wat is de levertijd van mijn pakket?

    DHL bezorgd het pakket in principe binnen twee dagen. Door drukte kan het gebeuren dat je pakket langer onderweg is dan gepland.

    Iedere werkdag verzenden wij bestellingen, in het weekend dus niet;

      • Maandag bestellen = dinsdag versturen etc.
      • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
      • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.

    Bij uw track&tracecode en in uw DHL-app vind u de laatste informatie over het pakket. Zie ook de website van DHL.

    TT-gymnastics heeft geen invloed op de levertijd van DHL. Is uw pakket wel al verstuurd maar heeft u deze nog niet ontvangen? Klik dan hier.

    Mijn pakket is nog niet bezorgd, wat nu?

    Voordat u contact met ons opneemt om te vragen waar het pakketje blijft, lees alstublieft onderstaande informatie door;

    • Per e-mail heeft u de track&trace ontvangen, controleer ook uw spam folder.
    • Als u van TT-Gymnastics de factuur heeft ontvangen, dan is uw pakket opgehaald door DHL. Het is dus mogelijk dat de track&trace nog niet weergeeft dat het pakket is meegenomen.
    • Zodra uw pakket bij ons is afgehaald, hebben wij géén invloed op de verwerkingssnelheid bij DHL.
    • De track&trace wordt actief (bijgewerkt) zodra de postbode het pakket heeft gescand in het sorteercentrum. De link kan dus later actief worden dan dat u gewend bent!
    • TT-Gymnastics kan er niet voor zorgen dat de vervoersbedrijven sneller gaan werken. Ook wij moeten de track&trace blijven volgen.
    • Blijf daarom dagelijks de track&trace volgen voor de actuele status.
    Mocht u - 5 dagen na het versturen van uw pakket - de bestelling nog niet ontvangen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.
    Vermeld in de e-mail;
    • De naam waarop de bestelling is gedaan.
    • Voeg uw bestelbevestiging óf factuur bij (te vinden in uw e-mail).
    Zonder deze gegevens kunnen wij geen onderzoek opstarten bij DHL.

    Wilt u weten wanneer uw pakket verzonden wordt, klik dan hier.

    Door welke vervoerder wordt mijn pakket geleverd?

    Uw bestelling wordt geleverd door DHL.
    DHL stuurt een e-mail met de Track&Tracecode (check ook uw SPAM folder).
    Tijdens feestdagen, vakanties en actieperiodes kan het door drukte bij DHL langer duren voordat de bestelling wordt afgeleverd! Blijf de track&trace daarom volgen, klik hier voor extra informatie.

    Wat zijn de verzendkosten?

    Wij noemen het liever een verzendbijdrage omdat de werkelijke kosten die wij doorberekend krijgen van DHL, hoger zijn dan de kosten die wij vragen aan de klant.

    De verzendbijdrage voor een pakket binnen Nederland is; €5,50

    De verzendbijdrage voor een pakket binnen België is; €7,50

    • Uw bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verzonden;
      • Maandag bestellen = dinsdag verzenden etc.
      • Een bestelling die op vrijdag na 12.00uur gedaan is, wordt op maandag verzonden.
      • Een bestelling die in het weekend gedaan is, wordt op maandag verzonden.
    Voor de tarieven van pakketpost verwijzen u graag door naar de website van DHL.
    Wordt mijn bestelling in één keer uitgeleverd?

    Meerdere zendingen = meerdere verzendkosten.

    U heeft 2 opties;

    Optie 1. Als u iets bestelt via de website, dan versturen wij uw order uiterlijk de volgende werkdag.
    Is een artikel uitverkocht, dan kunt u zich op de website aanmelden voor de voorraadnotificatie. Zie ook deze informatie. Zodra het artikel dan weer op voorraad is, kunt u het alsnog via de website bestellen.

    In dit geval ontvangt u meerdere zendingen, voor elke zending betaalt u verzendkosten.


    Optie 2. Als u per e-mail een order aan ons doorgeeft, dan starten we de productie speciaal voor u op in ons atelier.
    Wij versturen uw order dan als deze compleet bij ons binnengekomen is. Dus in één geheel.

    In dit geval ontvangt u één zending, u betaalt dus één keer verzendkosten.

    Wilt u al ontvangen wat nú op voorraad is en wachten op de ontbrekende voorraad, dan ontvangt u dus meerdere zendingen. Zie optie 1.

    Ik heb een verkeerd adres/e-mailadres ingevuld, wat nu?

    Zodra u een bestelling heeft gedaan op onze website, ontvangt u altijd een orderbevestiging per e-mail.
    Controleer ook uw Spambox!

    Controleer uw adresgegevens goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevens die u invult. Dus ook niet als het pakket naar een verkeerd adres gaat.
    Mocht er iets gewijzigd moeten worden, dan kunt u weer inloggen op uw account en de gegevens aanpassen.
    Lukt het niet, aarzel niet om dan contact met ons op te nemen. We horen graag wat er niet lukt zodat we kunnen meekijken in het systeem.

    • Is uw pakket al verstuurd en blijkt het adres niet juist te zijn, dan wordt het pakket hopelijk door DHL weer naar ons teruggestuurd.
    Na ontvangst van het pakket nemen wij contact met u op.
    In dit geval moeten wij een nieuw verzendlabel (met een correct adres) aanvragen bij DHL. Er wordt daarom €6,- aan porto-/ administratiekosten in rekening gebracht.
    De kosten voor het terugsturen van het foutieve pakket nemen wij voor onze rekening, zo delen we de kosten.
    Het nieuwe pakketje gaat weer met de post mee zodra de betaling door ons is ontvangen. Controleer uw gegevens dus altijd goed!

    • Wanneer u het pakket weigert-, het pakket niet kan worden afgeleverd- of na 7 dagen niet is afgehaald bij een DHLservicepunt, dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
    Als u vervolgens wilt dat wij de bestelling annuleren, dan crediteren wij de artikelen minus de verzendkosten.
    Dit om de kosten van het retour gestuurde pakket te kunnen dekken.
    Krijg ik korting op de bestelling?

    Wij geven geen korting, wel lage verkoopprijzen!

    Omdat wij ons eigen atelier hebben, kunnen wij de verkoopprijs laag houden.
    Ook werken wij zonder tussenhandelaren. Wij ontwerpen, produceren én verkopen in eigen beheer.

    Door de lockdown tijdens Corona lag ons bedrijf volledig stil. Niemand kocht (logischerwijs) turnkleding want sporten mocht niet meer, uiteindelijk moesten onze werknemers noodgedwongen uit dienst.
    Wij zijn op dit moment niet in de positie om korting te geven. We zijn juist heel erg blij dat we nog steeds turnkleding kunnen maken voor jullie en dat willen dat nog vele jaren blijven doen!

    Waarom moeten we verzendkosten betalen?

    Dhl berekend kosten voor het afleveren van uw pakket.
    Die kosten moeten nou eenmaal betaald worden.

    Veel bedrijven kunnen 'gratis verzenden' aanbieden doordat zij de verkoopprijs van de artikelen omhoog brengen. Zo betaalt u evengoed verzendkosten zonder dat u het door heeft.

    Wij kiezen er juist voor om de verkoopprijs van onze artikelen zo laag mogelijk te houden.
    Wel zo eerlijk toch?

    Wilt u besparen op de verzendkosten? Bestel dan eens met meerdere mensen van de vereniging tegelijk, of kom het artikel afhalen bij ons in Utrecht.
    Zie ook de vraag 'wordt mijn pakket in een keer uitgeleverd'.



    Ik heb een verkeerd adres/e-mailadres ingevuld, wat nu?

    Zodra u een bestelling heeft gedaan op onze website, ontvangt u altijd een orderbevestiging per e-mail.
    Controleer ook uw Spambox!

    Controleer uw adresgegevens goed, wij zijn niet verantwoordelijk voor de gegevens die u invult. Dus ook niet als het pakket naar een verkeerd adres gaat.
    Mocht er iets gewijzigd moeten worden, dan kunt u weer inloggen op uw account en de gegevens aanpassen.
    Lukt het niet, aarzel niet om dan contact met ons op te nemen. We horen graag wat er niet lukt zodat we kunnen meekijken in het systeem.

    • Is uw pakket al verstuurd en blijkt het adres niet juist te zijn, dan wordt het pakket hopelijk door DHL weer naar ons teruggestuurd.
    Na ontvangst van het pakket nemen wij contact met u op.
    In dit geval moeten wij een nieuw verzendlabel (met een correct adres) aanvragen bij DHL. Er wordt daarom €6,- aan porto-/ administratiekosten in rekening gebracht.
    De kosten voor het terugsturen van het foutieve pakket nemen wij voor onze rekening, zo delen we de kosten.
    Het nieuwe pakketje gaat weer met de post mee zodra de betaling door ons is ontvangen. Controleer uw gegevens dus altijd goed!

    • Wanneer u het pakket weigert-, het pakket niet kan worden afgeleverd- of na 7 dagen niet is afgehaald bij een DHLservicepunt, dan wordt het pakket naar ons teruggestuurd.
    Als u vervolgens wilt dat wij de bestelling annuleren, dan crediteren wij de artikelen minus de verzendkosten.
    Dit om de kosten van het retour gestuurde pakket te kunnen dekken.
  • Garantie / Klacht / Contact

    Er zijn glitters van het turnpakje af, kan ik ze zelf vastplakken?

    Nee, u kunt de glitters er niet zelf opplakken en dat raden wij ook echt af! De stof kan daardoor beschadigen.
    Turnkleding slijt door het sporten en het wassen. Het is een gebruiksartikel.
    Als gevolg daarvan kunnen er weleens steentjes of glitters van het turnpakje af gaan. Dit valt onder gebruiksslijtage, niet onder garantie.

    Zijn de glitters er na de eerste keer dragen al vanaf, dan vernemen wij dat graag.  Dan zetten wij de glitters er weer voor u op.

    Vermeld in de e-mail de naam waarop de aankoop is gedaan en voeg uw factuur- of bestelbevestiging bij.

    Klik hier om een melding te maken van losse glitters.

    Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

    Wij zijn bereikbaar via e-mail; info@tt-gymnastics.nl

    Wij zijn elke dag druk met het verzendklaar maken van alle bestellingen.
    Dit doen we voornamelijk in de ochtend. Daardoor kan het gebeuren dat we s'morgens in het magazijn te vinden zijn en niet achter de computer. We sturen dan in loop van de dag een reactie!

    We proberen sowieso binnen 1 werkdag uw vraag te beantwoorden.
    Indien u een specifieke vraag heeft over bijvoorbeeld een turnpakje van uw club of advies voor een bepaalde situatie, dan willen we daar goed de tijd voor nemen en komen we er later op terug.
    Hoe dan ook, we reageren altijd snel.

    Wilt u telefonisch overleg? Geef dan uw telefoonnummer even door, dan nemen wij contact met u op.

    Als u ons een e-mail stuurt, vergeet dan niet om extra informatie mee te sturen.
    Zoals bijvoorbeeld een factuurnummer of het artikelnummer van jullie verenigingsturnpakje.

    Wij verkopen door heel Europa turnkleding. Wij weten door de hoeveelheid verenigingen niet (meer) uit ons hoofd welk turnpakje, in welk land-, door wie- of welke vereniging is gekocht.

    Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

    Klachten proberen wij zo snel mogelijk en in overleg met u op te lossen.
    Neem contact op via info@tt-gymnastics.nl

    • Beschrijf uw klacht.
    • Voeg duidelijke foto’s toe
    • Voeg uw factuur toe (als u deze niet heeft, vermeld dan de naam waarop de bestelling is gedaan en het bijhorende adres).
    U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
    Indien wij u vragen om het artikel naar ons op te sturen, is dat uiteraard op kosten van TT-Gymnastics.
    Wat zijn de openingstijden van de showroom?

    De showroom is elke woensdag geopend* tussen 14.00 en 17.00uur.

    *Uitgezonderd tijdens vakantie- en feestdagen, klik hier voor meer informatie.

    In onze showroom kunt u de collectie turnkleding bekijken en passen.
    Let op; Er is geen pinapparaat aanwezig!

    Wij zijn een webshop. Dat houdt in, dat wij voornamelijk via de website verkopen. We bieden in de showroom de mogelijkheid om bijvoorbeeld een turnpakje te komen passen of af te halen. Bekijk dus gerust de collectie alvast online.

    Komt u langs om een verenigingspakje te kopen, schrijf dan het artikelnummer op! Wij verkopen door heel Europa turnkleding, dat zijn zóveel verenigingen dat wij niet (meer) precies weten welke vereniging- in welk turnpakje loopt.

    Meer informatie? Zie ook

    Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

    Door de lockdown tijdens Corona lag ons bedrijf stil. Er was geen omzet meer en uiteindelijk moesten onze werknemers noodgedwongen uit dienst.
    Om deze reden zijn wij telefonisch niet meer bereikbaar, maar reageren wij wel heel snel op uw e-mail!
    Wij zijn bereikbaar via; info@tt-gymnastics.nl

    Wij zijn elke dag druk met het verzendklaar maken van alle bestellingen.
    Dit doen we voornamelijk in de ochtend. Daardoor kan het gebeuren dat we s'morgens in het magazijn te vinden zijn en niet achter de computer. We sturen dan in loop van de dag een reactie!

    Zie ook

0 / € 0,00
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.